ویرا کامپیوتر مرکز فروش لپ تاپ استوک

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

ویرا کامپیوتر مرکز فروش لپ تاپ استوک

ویرا کامپیوتر مرکز فروش لپ تاپ استوک

laptopالبته که ما خوشحال هستیم شما دوستان عزیز این مطلب از ما را با عنوان فروش لپتاپ استوک لبتاپ استوک مطالعه مینمایید. کمپانی های اروپایی و آمریکایی ملزم میباشند به دلیل قوانین و مقررات سخت و مشقت بار مالیاتی سنگین به صورت سالانه مالیات لوازم و تجهیزات خویش را به دولت تأدیه نمایند. که البته این امکان از جانب دولت برای کمپانی ها رقم خورده است. با نوسازی تجهیزات و لوازم از بخشودگی مالیاتی بهرهمند گردند. شاید به همین دلیل است که کمپانی ها اقدام به تهیه و خرید تجهیزات و لوازم نوین مینمایند. چگونگی جلوگیری از زیان های مالی کمپانی توسط لپ تاپ استوک؟ به گونه استوک های تستی و کارکرده به مرحله ی فروش میرسد. البته که بیشتر این لپ تاپ ها به مقدار کارکرد خود و مقدار سلامت ضمن گرید بندی های گوناگونی جای میگیرد. و این یک تعریف جامع و کامل در ارتباط با فروش لپ تاپ استوک است. پس شما متوجه شدید که لپ تاپ نو چگونه و به چه شکل به یک لپ تاپ استوک تبدیل میگردد.

 

laptopیکی از سوالاتی که در زمینه خرید لپ تاپ گیمینگ مطرح میشود این است که تفاوت لپ تاپ گرافیکی با لپ تاپ گیمینگ چیست؟ خب در اصل باید بدانید که لپتاپهای گرافیکی برای افرادی مناسب است که از برنامههای گرافیکی سنگین استفاده میکنند. معمولاً لپتاپهای گرافیکی حتی برای ادیت فیلمهای طولانی و رندر کردن آنها مناسب نیستند. پس حتی طراحان و ادیتورهای ویدئو نیز ترجیح میدهند که از انواع لپ تاپ گیمینگ حرفهای برای کار خود استفاده کنند. لپتاپهایی که بهعنوان لپتاپ مناسب طراحی ارائه میشوند، برای اجرای برنامههای سنگین بهصورت طولانی مدت مناسب نیستند. شاید در لحظه عملکرد مناسبی داشته باشند؛ اما همان طور که اشاره کردیم، یک لپ تاپ گیمینگ نیاز به سیستم خنک کننده مناسب نیز دارد. به همین خاطر میتوان گفت که لپ تاپهای گرافیکی مخصوص طراحان برای اجرای بازیهای سنگین گزینه مناسبی نیست. پس اگر بهدنبال اجرای بازیهای سنگین هستید، فریب قیمت کمتر لپتاپهای ارزان را نخورید.

آلبرت انیشتین در لپ تاپ

پشتیبانی این برند حاضر است تا در هر ساعتی به مشتریان خدمات لازم را ارائه دهد. به علاوه کاربران می توانند از امکان پشتیبانی و گفت و گوی آنلاین هم بهره ببرند. به این ترتیب سوالات آن ها در کمترین زمان ممکن توسط مشاوران پشتیبان این برند پاسخ دهی می شود. بازرگانی شمال استوک ایران هم در جهت آسایش رفاه مشتریان خود به انواع مشکلات لپ تاپ استوک ایسوس با دقت و حوصله جواب می دهد. ایسوس در خرید محصولات خود به شما گارانتی و ضمانت می دهد که شامل حال باتری شما هم می شود. تا این جای کار متوجه شدیم که لپ تاپ استوک و دست دوم باهم تفاوت های زیادی دارند. لپ تاپ های استوک از کیفیت بالا و مشابه محصول اصلی برخوردار هستند با این تفاوت که تا مدت زمان کمی استفاده شده اند و یا تنها کارتن بسته بندی آن ها گشوده شده است. به همین دلیل است که انواع لپ تاپ های استوک ایسوس اغلب قیمتی بسیار کم تر نسبت به محصولات آکبند و پلمپ شده آن دارند.

آیا میخواهید مزایا و معایب خود لپ تاپ ها را نیز بدانید؟ مقاله مزایا و معایب لپ تاپ را بخوانید. اندکی خط و خش دارند، هر چند این میزان ناچیز است و به اندازهای نیست که شما را از خرید آنها منصرف کند. عمر بیشتری دارند و کارکردهتر هستند. در سطح بهتری هستند. در خرید لپ تاپ استوک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ ظاهر لپ تاپ یکی از موارد مهم است. دقت کنید که خط و خش نداشته باشد. بررسی کنید که کیبورد آن سالم باشد. از کیفیت پورتهای ورودی و سالم بودن آنها مطمئن شوید. همچنین گرافیک و سختافزار آن را بررسی کنید. با تست هارد و رم آن از کار کردن صحیح آنها مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید که نمایشگر آن سالم باشد و تصویر بهدرستی روی آن نشان داده شود. توجه کنید که لپ تاپ های استوک انواع متفاوتی دارند. قبل از خرید حتماً با یک فرد متخصص صحبت کنید تا بدانید کدام یک مناسب شماست.

laptopزمان تحویل کالا به چه صورت است؟ در فروشگاه بهروز اولویت ما ارسال سریع کالا به مشتریان میباشد. کالاها و لپ تاپ استوک قبل از قرارگرفتن در فروشگاه کلیهی مراحل تست را گذراندهاند. با این حال ما پس از ثبت سفارش یک بررسی اجمالی نهایی از دستگاه انجام داده سپس آن را برای ارسال آماده میکنیم. در این بررسی که تمرکز آن در درایورهای نرم افزاری است، دوربین، میکروفون، وای فای و درایورهای صدا مجددا بررسی میشوند تا از نصب بودن درایورهای آن ها اطمینان حاصل شود. سپس بسته بندی و آماده ی ارسال میشود. کالاهای آکبند برخلاف لپ تاپ استوک پس از ثبت سفارش ارسال میشوند و نیازی به بسته بندی و تست ندارند. ارسال رایگان و یا پرداخت در محل (با پرداخت اولیهی ۱۰۰ هزارتومان بیعانه برای ثبت سفارش) در اختیار شما مشتریان قرار داده است. در شیوه ی پرداخت آنلاین ما پس از آماده سازی، دستگاه را ارسال میکنیم که معمولا پس از ثبت سفارش بعد از حدود ۲ ساعت کالا به دست شما خواهد رسید. ولی در شیوه ی پرداخت در محل به دلیل نیاز به ارسال پیک معتمد به همراه دستگاه پز سیار و به خاطر حجم بالای سفارشات، کالا بین ۳ الی ۵ ساعت پس از ثبت سفارش به دست شما خواهد رسید. در ضمن در شیوهی پرداخت در محل، هزینه پیک بر عهدهی مشتری میباشد. هنگام خرید لپ تاپ استوک، کالاهای استوک یا حتی آکبند امکان ارسال به سراسر ایران نیز وجود دارد. در ارسال به سراسر کشور ما سریعترین راه را برای شما انتخاب میکنیم و بین پست و تیپاکس گزینه ی مطلوب را انتخاب میکنیم. در ارسال تیپاکس کالا بین ۱ الی ۳ روز کاری به دست شما خواهد رسید. ولی در شیوه ی ارسال از طریق پست، بین ۲ الی ۴ روز کاری زمان خواهد برد.

laptopاین موضوع باعث می شود تا تجربه خرید کاربران، یک تجربه دلنشین و بدون حاشیه شده و نیازی به تماس های متعدد و هماهنگی های تلفنی به حداقل برسد. لپ تاپ ۱۵ اینچی را می توان محبوب ترین لپ تاپ های موجود در بازار نامید. لپ تاپ 15 اینچی به علت گستردگی که دارند، می توانند در موارد مختلفی از آنها بهره گیری کرد که همین موضوع باعث شده تا گستره زیادی از مشخصات سخت افزار را برای این دستگاه ها شاهد باشیم. لپ تاپ ۱۷ اینچی را می توان پادشاه دنیای لپ تاپ ها دانست. زیرا این محصولات در اکثر مواقع در کنار بزرگ ترین بودن، لقب بهترین را نیز کسب می کنند. به همین دلیل لپ تاپ 17 اینچی همیشه مجهز به سخت افزارهای رده بالایی بوده و در آن پردازنده های Core i7 و Core i9 یا Ryzen 7 و Ryzen 9 را در این محصولات مشاهده کرد. همچنین اکثریت این محصولات مجهز به پردازنده گرافیکی مجزا بوده و تنها در بحث خانواده این پردازنده ها و حجم حافظه گرافیکی با یکدیگر تفاوت دارند.

، فضای کار دست را محدود کند.

laptopیک نشان بزرگ HP در پشت نمایشگر و یک لوگوی Hewlett Packard بین لولاهای نمایشگر قرار دارند. اچ پی لولاها را خیلی سفت نمی کشد تا نمایشگر کمی تکان بخورد و کمی باز نگه داشتن لپ تاپ مشکل باشد. هنگامی که صفحه نمایش بیش از یک نقطه خاص باز نمی شود، به سادگی دوباره بسته می شود. لپ تاپ استوک اچ پی Envy 17 مجموعهای از پورت های کاملاً مناسب را ارائه میکند. در مجموع دارای چهار پورت USB 3.0 در کنار HDMI، Gigabit LAN و یک اسلات SD است. این ناخوشایند است که همه پورت ها در قسمت جلویی لپ تاپ قرار گرفته باشند به طوری که ممکن است هنگام کار با ماوس در کنار لپ تاپ، فضای کار دست را محدود کند. حداقل درگاههای USB به اندازه کافی فاصله دارند تا رابط های بزرگ دیگر پورتها را مسدود نکنند. یکی از این پورت ها حتی زمانی که لپ تاپ خاموش است، برق گوشی های هوشمند را نیز تامین می کند.

کامپیوتر خود را به واقعیت تبدیل کنید

laptopبیشتر لپ تاپها دارای کارت گرافیکی هستند که بهمراه پردازنده بر روی مادر برد قرار میگیرند. اگر میخواهید فیلم با کیفیت بالا ببینید یا حتی بازیهای معمولی انجام دهید پاسخگوی نیاز شما میباشند اما اگر یک گیمر هستید یا ویرایش ویدیو انجام میدهید باید یک لپ تاپ با گرافیک مجزا و قدرتمند انتخاب کنید. دو شرکت معتبر Nvidia و Gforce کارت گرافیک اکثر لپ تاپها را ارائه میدهند. هنگام اسمبل یا خرید کامپیوترهای رومیزی، انتخاب مادربردِ مناسب و سازگار با سخت افزارهای دیگر بسیار مهم است و شما نیاز به راهنمای خرید مادربرد دارید. باتری نیز یکی دیگر از سخت افزارهایی است که هنگام خرید بهترین لپتاپ باید به آن توجه زیادی داشت. میزان نگه داری شارژ و طول عمر باتری برای بسیاری از کاربران مهم و حائز اهمیت است. برای نگه داری صحیح از باتری لپ تاپ میتوانید مقاله کالیبره کردن باتری لپ تاپ را بخوانید. لپ تاپ با صفحه نمایش کوچک برای کودکان مناسب هستند. صفحه نمایشهای ۱۲.۵ تا ۱۴ اینچ تعادل خوبی بین دو فاکتور حملونقل و استفاده دارند.

پنج ایده‌های عاشقانه لپ تاپ

در اینجا به انواع لپ تاپ ها و کاربریهای مختلف آنها اشاره خواهیم کرد. لپ تاپ های گیمینگ از لحاظ سختافزاری جزء قدرتمندترین مدلهای موجود در بازار هستند. این لپ تاپ ها با پردازندههای فوقسریع، میزان رم بالا و کارتهای گرافیک مجزا و قدرتمند ارائه میشوند. همه اینها به این خاطر است که در اجرای بازیهای سنگین و بهروز دچار لگ و افت فریم نشوند. سری لژیون لنوو، جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) و امن اچ پی از معروفترین و پرفروشترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار به شمار میروند. اولترابوک و لپ تاپ های مهندسی به دستگاههایی اطلاق میشوند که از فناوری خود برای برآوردن نیازهای خاص مهندسی استفاده میکنند. مثلاً دستگاه باید سریع بوت شود، باتری آن حدود 5 ساعت کار کند، ضخامت کمتر از 0.8 اینچ، وزن کمتر از 1.5 کیلوگرم و فضای ذخیرهسازی فوقسریع باشد. این دسته از لپ تاپ ها برای انجام محاسبات سنگین در حین حرکت با دوام و استحکام بالا ساخته و طراحی شدهاند.

  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: Intel UHD Graphics
  • مدل: Chromebook C933
  • صفحه نمایش OLED خیره کننده
  • اندازه (طول، عرض، ضخامت): 361 x 242.5 x 26mm
  • حافظه ذخیره سازی پر سرعت SSD
  • ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت، 1 ترابایت

laptopایسوس به عنوان یک تولید کننده معتبر در دنیای لپ تاپ و رایانه های شخصی می باشد. در هنگام خرید لپ تاپ ایسوس باید نوع کاربری و نیاز خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بالاترین بهره وری را داشته باشید. با بررسی دقیق مشخصات هر لپ تاپ با مدل های دیگر ایسوس به خوبی با کارایی هر کدام آشنا می شوید. مثلا اگر می خواهید بیشتر بازی های گیمینگ را انجام دهید باید یک سری از لپ تاپ های tuf یا rog را خریداری کنید، و مسلما لپ تاپ ایسوس انتخابی شما باید از گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد. و قیمت بالاتری دارد. اما اگر فقط برای امور اداری و کارهای خانگی سبک می خواهید نیاز به هزینه ی بالا نیست. به قدری لپ تاپ های شرکت ایسوس از تنوع بالای برخوردار هستند که برای تمامی سنین و کارها می توانید استفاده کنید پس از لحاظ تنوع و کارایی اصلا نگران نباشید.

  • لپ تاپ لنوو y540
  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe - Nvidia RTX A5000
  • لپ تاپ مناسب کارهای طراحی و رندرینگ
  • تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 چیست؟

laptopدر ابتدا به سراغ برترین و شناخته شده ترین برند ها و مارک های لپ تاپ می رویم و در دل این مطالب، به قیمت، مشخصات و موارد دیگر از آن ها اشاره ای خواهیم داشت. در بخش دوم، به سراغ ارائه راهنمایی برای خرید لپ تاپ می رویم. این بخش می تواند به عنوان راهنمایی برای خرید این محصول برای افراد به شمار بیاید. در بخش سوم نیز قیمت این محصولات به همراه ارزان ترین لپ تاپ های موجود در بازار را عنوان خواهیم نمود. برند ایسوس، از جمله معتبرترین برند های تولید کننده لپ تاپ می باشد. در حال حاضر، محصولات متنوع و با کیفیتی از این برند در بازار موجود است. لپ تاپ Asus دارای دسته بندی های مختلفی می باشد. از گیمینگ و حرفه ای گرفته تا دانشجویی و مناسب وب گردی، این برند تمام اقشار را در نظر گرفته است. در ادامه می خواهیم محصولات این برند را بررسی کنیم. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید، باید قیمت این محصولات و مشخصات آن را در نظر بگیرید.

هشت دلیلی که چرا هنوز در رایانه آماتور هستید

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با hpzbook وب سایت خود باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک، ،
نويسنده : عابد